Institut Francesc Ribalta: "Quan l'esforç de tots dóna fruits"


Divendres, dia 14 de setembre, varen començar les classes del CFGS d’Educació infantil a l’Institut Francesc Ribalta. Fou un dia molt especial, majorment perquè es va veure que va valdre la pena l’esforç esmerçat en la reobertura del cicle, ja que hi ha un elevat nombre d’alumnes matriculats (21). D’aquesta manera doncs, l’Institut continua donant un servei públic, no només a la població de la comarca, sinó també a la d’altres indrets.
Fa goig assistir a una classe o parlar amb les profesores i els estudiants d’aquest cicle. Interessant, pràctic, important, divertit, diferent, gratificant; aquests són alguns dels adjectius que ha emprat l’alumnat per a definir-lo. I realment se’ls veu molt contents quan diuen:
"He començat molt motivada. Crec que el cicle m'agradarà molt i que em serà molt útil a nivell personal i professional". (Àngela López)
"Tenia moltes ganes de començar el cicle d'Educació Infantil i ara que he començat i he vist els temes que tractarem, encara estic més motivada. Crec que resultarà ser un cicle molt complert i que ens obrirà moltes portes, ja sigui per feina o per seguir a estudiant”. (Àfrica González)
"M'agradaria que m'aporti els coneixements necessaris per ser una bona educadora i em doni les eines necessàries per a connectar amb els nens i nenes" (Núria Garcia)
Només ens queda reiterar el nostre agraïment a l’Ajuntament de Solsona, al Consell Comarcal del Solsonès, als sindicats, especialment a CCOO i a totes aquelles persones que ens han donat el seu suport.


Enllaç a la notícia:

http://www.francescribalta.cat/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=1000:quan-lesforc-de-tots-dona-fruits&catid=35:noticies&Itemid=64
Institut Francesc Ribalta: "Quan l'esforç de tots dóna fruits" Institut Francesc Ribalta: "Quan l'esforç de tots dóna fruits" Reviewed by Anònim on d’octubre 03, 2018 Rating: 5
Amb la tecnologia de Blogger.