Opinió: " Dissabte juga la groga ! "

Manifestació de Som Escola Bages a Manresa.

Aquest dissabte Som Escola ha convocat una manifestació a Barcelona en defensa de l’escola catalana en llengua i en continguts.

CCOO Educació és una de les 43 entitats que conformen Som Escola amb l’objectiu de refermar el suport a l’escola catalana i al model de cohesió social que aquesta representa davant la LOMQE i les sentències del Tribunal Suprem espanyol que qüestionen el paper del català com a llengua vehicular de l’ensenyament a Catalunya.

Som Escola ha creat per l’ocasió una samarreta verda “molt guapa” amb el lema “Per un país de tots, decidim escola catalana”. A casa tots en tenim una; la meva dona i el meu fill ja l’han portat més d’un dia a l’escola i jo mateix vaig tenir l’oportunitat d’estrenar-la, el passat dijous 29 de maig, a la manifestació organitzada per Som Escola Bages a Manresa.

Però aquest dissabte, perdoneu-me, però jo no em posaré la samarreta verda, aquest dissabte em posaré la groga. Per què ? Doncs perquè el color groc representa no només la defensa del català i dels continguts propis de Catalunya, sinó també la defensa de l’escola pública, la lluita contra les condicions laborals precàries d’interins i substituts, la lluita contra les retallades econòmiques i de plantilles a les escoles, la lluita per la recuperació de les pagues extres, la lluita per la recuperació de molts i molts drets que hem perdut i que ves a saber quan podrem recuperar, en definitiva, la defensa d’una escola catalana pública i de qualitat.

Us animo a participar a la manifestació de dissabte i us animo a fer-ho amb la samarreta groga.

SUBSTITUCIONS DES DEL 1r DIA I AL 100% !!!
VOLEM LES PAGUES EXTRES !!!


...
Àngel Benito
Delegat Sindical
CCOO Educació Catalunya Central
Opinió: " Dissabte juga la groga ! " Opinió: " Dissabte juga la groga ! " Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de juny 12, 2014 Rating: 5
Amb la tecnologia de Blogger.