Curs 2013-2014: Nomenaments telemàtics per adjudicar vacants i substitucions al personal de la borsa de treball docent.
Informació per al curs 2013-2014 (19 d'agost de 2013)
Per adjudicar, entre el personal inscrit a la borsa de personal docent,
les vacants i substitucions que hi ha pendents d'assignació, es preveu
que els dies 29 i 30 d'agost de 2013 els serveis territorials del Departament d'Ensenyament i el Consorci d'Educació de Barcelona facin actes de nomenament telemàtic per cobrir les vacants i substitucions.
Hi ha una franja horària de connexió per acceptar des del web la plaça assignada:
- 29 d'agost de les 12.00 a les 13.30 horesServeis Territorials del Departament d'Ensenyament al Maresme-Vallès Oriental
Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament a Girona
Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament a Barcelona Comarques
- 29 d'agost de les 13.00 a les 14.30 horesServeis Territorials del Departament d'Ensenyament a la Catalunya Central
Consorci d'Educació de Barcelona
- 30 d'agost de les 12.00 a les 13.30 hores
Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament a Tarragona
Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament a les Terres de l'Ebre
Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament al Vallès Occidental
- 30 d'agost de les 13.00 es 14.30 horesServeis Territorials del Departament d'Ensenyament a Lleida
Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament al Baix Llobregat
S'anirà informant sobre les dates dels següents nomenaments telemàtics.
Nomenaments a partir de l'inici del curs escolarA partir de l'inici del curs lectiu els Serveis Territorials i el Consorci d'Educació de Barcelona realitzaran actes de nomenaments telemàtics d'acord amb el procediment que s'estableix a l'article 6 dels Criteris per a la gestió de la borsa de treball de personal docent per al curs 2013-2014 de 28 de juny de 2013 i amb les condicions que s'estableixen a l'article 4 de l'esmentat document.
- Accés als serveis territorials del Departament d'Ensenyament i al Consorci d'Educació de Barcelona
Nomenaments a partir de l'inici del curs escolar
A partir de l'inici del curs lectiu els Serveis Territorials i el Consorci d'Educació de Barcelona realitzaran actes de nomenaments telemàtics d'acord amb el procediment que s'estableix a l'article 6 dels Criteris per a la gestió de la borsa de treball de personal docent per al curs 2013-2014 de 28 de juny de 2013 i amb les condicions que s'estableixen a l'article 4 de l'esmentat document.
Funcionament general del procés d’adjudicació telemàtica
A fi de tenir
informació sobre el procediment dels actes de nomenaments telemàtics i
de seguir-ne tots els passos, cal accedir a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d'Educació de Barcelona sol·licitats com a preferents.
Una vegada ha començat el curs, els serveis territorials i el Consorci d'Educació de Barcelona publicaran a la pàgina web el calendari mensual d'actes de nomenaments telemàtics per cobrir vacants i substitucions.
Durant el curs, el dia de l'adjudicació, normalment, abans de les 11 del matí, es pot consultar, a les pàgines web dels serveis territorials o al web del Consorci d'Educació de Barcelona, el número d'ordre de les persones convocades per a cada especialitat.
Per saber el resultat de l'adjudicació, cal consultar la llista general del resultat de l'adjudicació a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d'Educació de Barcelona sol·licitats com a preferents. Complementàriament, les persones a les quals s'assigna una vacant o una substitució reben un avís per mitjà d'un SMS i un missatge de correu electrònic.
Les franges horàries en què cal connectar-se per veure el resultat de l'adjudicació i acceptar-la o refusar-la es publiquen a l'apartat Franja horària de connexió de les pàgines web de cadascun dels serveis territorials i al web del Consorci d'Educació de Barcelona. Us aconsellem que prèviament veieu el Vídeo sobre el funcionament de l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació de l'aplicació.
Les persones a les quals s'assigna una vacant o substitució l'han d'acceptar des de l'aplicació que hi ha a l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació d'aquest web durant la franja horària indicada. Per fer-ho, cal seguir els passos següents:
Si no es vol acceptar la proposta d'adjudicació, cal indicar-ho a l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació de l'aplicació. S'ha de tenir en compte que el rebuig d'aquesta proposta comporta l'exclusió de la borsa de treball de personal docent, llevat que s'al·legui un motiu justificat. En aquest cas, s'ha de fer arribar un document acreditatiu a la seu del servei territorial corresponent.
La persona que obté una vacant o substitució per primera vegada ha de portar a la Secció de Gestió de Personal del servei territorial la documentació següent:
Si la incorporació de la persona titular es produeix dimecres, per exemple, i no se'n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el procés d'adjudicació d'aquell dia. En tot cas, també cal presentar la credencial signada per la direcció del centre a la Secció de Gestió de Personal Docent del servei territorial o enviar-la escanejada per correu electrònic.
Si no es disposa d'ordinador amb connexió a Internet, es pot anar:
Si cal resoldre dubtes de tipus administratiu, es poden comunicar per correu electrònic al servei territorial.
Una vegada ha començat el curs, els serveis territorials i el Consorci d'Educació de Barcelona publicaran a la pàgina web el calendari mensual d'actes de nomenaments telemàtics per cobrir vacants i substitucions.
Durant el curs, el dia de l'adjudicació, normalment, abans de les 11 del matí, es pot consultar, a les pàgines web dels serveis territorials o al web del Consorci d'Educació de Barcelona, el número d'ordre de les persones convocades per a cada especialitat.
Per saber el resultat de l'adjudicació, cal consultar la llista general del resultat de l'adjudicació a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d'Educació de Barcelona sol·licitats com a preferents. Complementàriament, les persones a les quals s'assigna una vacant o una substitució reben un avís per mitjà d'un SMS i un missatge de correu electrònic.
Les franges horàries en què cal connectar-se per veure el resultat de l'adjudicació i acceptar-la o refusar-la es publiquen a l'apartat Franja horària de connexió de les pàgines web de cadascun dels serveis territorials i al web del Consorci d'Educació de Barcelona. Us aconsellem que prèviament veieu el Vídeo sobre el funcionament de l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació de l'aplicació.
Les persones a les quals s'assigna una vacant o substitució l'han d'acceptar des de l'aplicació que hi ha a l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació d'aquest web durant la franja horària indicada. Per fer-ho, cal seguir els passos següents:
- acceptar telemàticament aquesta proposta i
- imprimir la credencial (en format PDF).
Si no es vol acceptar la proposta d'adjudicació, cal indicar-ho a l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació de l'aplicació. S'ha de tenir en compte que el rebuig d'aquesta proposta comporta l'exclusió de la borsa de treball de personal docent, llevat que s'al·legui un motiu justificat. En aquest cas, s'ha de fer arribar un document acreditatiu a la seu del servei territorial corresponent.
La persona que obté una vacant o substitució per primera vegada ha de portar a la Secció de Gestió de Personal del servei territorial la documentació següent:
- una fotocòpia del DNI,
- una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social,
- un certificat mèdic original que indiqui que no té cap malaltia ni cap limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici del lloc de treball que ha d'ocupar (no cal tornar a presentar el certificat mèdic en el cas de les persones que han entrat a la borsa en la darrera convocatòria),
- l'imprès que fa referència a les dades bancàries,
- l'imprès corresponent a la retenció del rendiment del treball personal (IRPF)
- la declaració jurada o promesa de no estar afectat o afectada pel règim d'incompatibilitat i
- la sol·licitud de compatibilitat.
Si la incorporació de la persona titular es produeix dimecres, per exemple, i no se'n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el procés d'adjudicació d'aquell dia. En tot cas, també cal presentar la credencial signada per la direcció del centre a la Secció de Gestió de Personal Docent del servei territorial o enviar-la escanejada per correu electrònic.
Si no es disposa d'ordinador amb connexió a Internet, es pot anar:
- a la seu dels serveis territorials,
- a la seu central del Departament d'Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona),
- als serveis educatius del Departament d'Ensenyament o
- a qualsevol biblioteca pública de la Generalitat de Catalunya.
Si cal resoldre dubtes de tipus administratiu, es poden comunicar per correu electrònic al servei territorial.
Adreces electròniques per a la gestió dels nomenaments
- Barcelona Comarques
- Mestres d'educació infantil i primària: substituts_prim_com.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: substituts_sec_com.ensenyament@gencat.cat
- Baix Llobregat
- Mestres d'educació infantil i primària: substitucionspribaix.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: substitucionssecbaix.ensenyament@gencat.cat
- Vallès Occidental
- Mestres d'educació infantil i primària: subs_primvocc.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: subs_secvocc.ensenyament@gencat.cat
- Maresme – Vallès Oriental
- Mestres d'educació infantil i primària: substituts_pri_mvo.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: substituts_sec_mvo.ensenyament@gencat.cat
- Catalunya Central
- Mestres d'educació infantil i primària i professorat de secundària i de règim especial / Professorat de secundària i de règim especial: substitucions_ccentral.ensenyament@gencat.cat
- Girona
- Mestres d'educació infantil i primària: docentpri_gir.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: docentsec_gir.ensenyament@gencat.cat
- Tarragona
- Mestres d'educació infantil i primària: substitucionspritarragona.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: substitucionssectarragona.ensenyament@gencat.cat
- Lleida
- Mestres d'educació infantil i primària: substitucionsprilleida.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: substitucionsseclleida.ensenyament@gencat.cat
- Terres de l'Ebre
- Mestres d'educació infantil i primària: substitucionspriteb.ensenyament@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: substitucionssecteb.ensenyament@gencat.cat
- Consorci d'Educació de Barcelona
- Mestres d'educació infantil i primària: primaria.ceb@gencat.cat
- Professorat de secundària i de règim especial: secundaria.ceb@gencat.cat
- Substitucions: jornada laboral per al curs 2013-2014
- Manifest unitari del professorat interí, substitut i aturat de l'ensenyament públic (+)
- Funcionament general del procés d’adjudicació telemàtica (Web del Departament)
- Adreces electròniques per a la gestió dels Nomenaments(+)
- MAPA DE CENTRES (per SSTT)
Consorci
BarcelonaBarcelona
ComarquesBaix Llobregat Maresme-V.Oriental Nomenaments telemàtics sec pri sec pri sec pri sec pri Substitucions de difícil provisió sec? pri? sec pri sec pri sec?
sec?pri?
pri?Vallès Occidental Catalunya Central Girona Lleida Tarragona Terres Ebre Nomenaments
telemàticssec pri sec pri sec pri sec pri sec pri sec pri Substitucions de
difícil provisiósec pri sec pri sec pri sec pri sec pri sec pri
Nomenaments telemàtics. Curs 2013-2014
Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central
on
d’agost 20, 2013
Rating: